Munchkin Cthulhu

Mainion kauhumaailman keskustelualue. Sekä alkuperäinen että d20 versio

Valvojat: Thaumiel_Nerub, EvilJänis

Munchkin Cthulhu

ViestiKirjoittaja EvilJänis » 29 Heinä 2008, 10:02

Pääsin vasta testaamaan kyseistä lauta/korttipeliä.
Pakko myöntää että kyseessä on juuri sopivan häiriintynyt teos CoC faneille.
Pelissä on Unspeakable vault of doomin tekijän piiroksia ja roppakaupalla hurttia huumoria. Suosittelen testaamaan!
http://www.sjgames.com/munchkin/munchkincthulhu/
http://www.macguff.fr/goomi/unspeakable/vault269.html
ALL HAIL THE KING!
EvilJänis

Munchkin Cthulhu

ViestiKirjoittaja Antti-san » 30 Heinä 2008, 21:51

Munchkin Cthulhu lähti itselleni mukaan Animeconista. Kaverit totesivat sen olevan vähemmän Munchkin kuin perus Munchkin. Se ei mielestäni tee siitä kuitenkaan huonompaa. Lisäosia olen tässä miettinyt kovasti, jospa niillä saisi siihen sitä "munchkinia" lisää. (Lue: backstab?)
The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown.

-H.P. Lovecraft
Antti-san

Munchkin Cthulhu

ViestiKirjoittaja Mynas » 17 Elo 2008, 18:34

Itse sain Munchkin Cthulhun joululahjaksi ja pari lisäosaa hankin Helsingin Fantasiapeleistä viime kuussa. Hupia on riittänyt omituisten otusten ja esineiden kanssa. Pelaajaminimi kolme, aiheuttaa hieman päänvaivaa, kun ei meinaa saada tarpeeksi porukkaa kasaan.
Mynas

Munchkin Cthulhu

ViestiKirjoittaja EvilJänis » 17 Syys 2008, 11:30

Se on kyllä ongelma, aikataulut menevät aina ristiin. Itse hankin itseasiassa Muchkin Bites ekan painoksen. En ole vielä päässyt testaamaan, mutta meinasin hankia siihen kakkososan ja sitten vasta Cthulhun..
ALL HAIL THE KING!
EvilJänis

Munchkin Cthulhu

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » 17 Syys 2008, 22:08

Tuosta pelistä luin joskus esittelyn Roolipelaaja-lehdestä. Vaikka en lehden jutuille paljoa painoarvoa anna, niin kyllä se herätti mielenkiintoa. Varsinkin juuri tuo Munchkin Cthulhu ja tietty WoDaajana Bites.
Thaumiel_Nerub
Lich ruhtinas
Lich ruhtinas

Munchkin Cthulhu

ViestiKirjoittaja Antti-san » 23 Syys 2008, 13:31

Nyt on sit kaikki lisäosat tuohon Cthulhuun, pitäis melkein tuo Bites hankkia jossain vaiheessa. Ja sitten mun Changeling Cultistit pääsee tekemään muista hulluja <3
The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown.

-H.P. Lovecraft
Antti-san

Paluu Call of Cthulhu