Mitä Cthulhu roolipelikirjoja sinulla on?

Mainion kauhumaailman keskustelualue. Sekä alkuperäinen että d20 versio

Valvojat: Thaumiel_Nerub, EvilJänis

Mitä Cthulhu roolipelikirjoja sinulla on?

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » 09 Elo 2012, 06:40

Sääntökirjana löytyy vitosedikka.
Kuva
Ja vaivaiset yksi lisäri, Ye Booke Of Monstres 1. Siinä on mörköjä eri kirjailijoilta Mythokseen liittyen. Enempää ei ole tullut hommattua vielä, sillä en ole nähnyt vielä omaan pelaamiseen tarvetta hommata lisää. Paljon kehutut kamppikset kiinnostaa ihan sen takia, että näkee miten hyviä ne on. Tällä hetkellä kyllä ei ole suunnitelmissa Cthulhuun mitään hommata.

Ye Booken arvostelu löytyy blogistani:
http://cradleofrabies.blogspot.fi/2011/ ... -call.html
Thaumiel_Nerub
Lich ruhtinas
Lich ruhtinas

Re: Mitä Cthulhu roolipelikirjoja sinulla on?

ViestiKirjoittaja M.Royall_v2.0 » 10 Elo 2012, 20:05

Perussäännöt löytyy (tai on ainakin joskus ollut löydettävissä) 3 laitos, 5 laitos ja 5.5.

Kolmos edikkaan C by Gaslight ja C Now

Viitoseen player ja gamemaster guidet, dream lands, New Orleans lähdekirja, seikkailusta muistan ainakin Day of the Beastin ja Horrors Heartin. On muitakin mutta kun en ole nyt vuosiin inventoinut omia kirja kopioitani (PDF formaatti toimii minulle parhaiten) tai ole enään ihan perillä siittä mihin kaikkialle olen niitä jemmannut. Varmasti paperi Cthulhuistani on kehittymässä loistavia hiiren pesiä, jossakin kylmässä varastossa.
http://www.youtube.com/watch?v=lVnWOUR7NQE&feature=BFa&list=FLCK2RvTq64An-4PC1i2WjPA
M.Royall_v2.0

Re: Mitä Cthulhu roolipelikirjoja sinulla on?

ViestiKirjoittaja Miihkali » 12 Elo 2012, 21:23

- 6. laitos
- PJ:n oppaat I & II
- Secrets of Kenya (mainiota kamaa, kiitokset Kuusikeijulle vinkistä!)
- Secrets of Morocco (pettymys mikä pettymys, vaikka kyllähän minua varoitettiin)
Did you deem yourself strong, because you were able to twist the heads off civilized folk, poor weaklings with muscles like rotten string?
Miihkali

Paluu Call of Cthulhu