Farp Cthulhu.

Mainion kauhumaailman keskustelualue. Sekä alkuperäinen että d20 versio

Valvojat: Thaumiel_Nerub, EvilJänis

Farp Cthulhu.

ViestiKirjoittaja paha » 15 Maalis 2007, 21:46

Ajattelin, jos joku halauaisi pelauttaa jonkun Cthulhu seikkailun tuolla "Farp" osiossa?
Sääntöinä varmaan riittäisivät nuo netistä saatavat?

Jos kiinnostuneita löytyy, niin Laittakaa viestiä tähän aiheeseen Ja Pj ehdokkaat myös!

(en viittinyt hakea moderaattorin oikeuksia tuonne farp osioon, joten tein aiheen tänne)[/i]
paha

Farp Cthulhu.

ViestiKirjoittaja EvilJänis » 15 Maalis 2007, 22:40

Pitäisi varmaankin perehtyä tähän systeemiin..jos nappaa voisin pelailemaan ryhtyä.
ALL HAIL THE KING!
EvilJänis

ViestiKirjoittaja VentrueCupFinalist » 16 Maalis 2007, 08:59

Minä olen mukana farp-cthulhussa, jos sellainen tulee. Kuulostaa hyvältä:)
Siis pelaajana.
VentrueCupFinalist
Lich ruhtinas
Lich ruhtinas

ViestiKirjoittaja vader » 16 Maalis 2007, 10:50

Pelaaminen kiinnostaa myös meikää, mutta harmi kyllä ei johtaminen kun en ole ennen FARP peliä johtanut. CoC:stä sen sijaan sinänsä löytyy kokemusta.
vader

ViestiKirjoittaja Behell » 16 Maalis 2007, 12:43

Kyllähän sitä voisi ainakin yhden pelin kokeilla, ja jos homma toimiin, niin miksei jatkossa lisääkin.
CoC The Haunting PC:lle: Keskustelu & [url=http://www.roolipelit.net/index.php?module=v4bJournal&func=view&ot=journal_entry&mode=view&filter[uid]Blogi[/url]
Behell

ViestiKirjoittaja Locku » 16 Maalis 2007, 13:08

Itsekin olen samoilla linjoilla Vaderin ja Behellin kanssa.
Locku

ViestiKirjoittaja paha » 16 Maalis 2007, 15:18

Kiinnostuneita näyttää löytyvän! :D
Enään puuttuu vain Pj ja jokin seikkailu... :roll:
paha

ViestiKirjoittaja AtukkA » 16 Maalis 2007, 15:57

Minäkin pelaisin mielelläni jos vain olisi joku PJnä. Ja jos teitä ei haittaisi hidas pelaamis tahti. Muutenkin voisitte vähän selventää tätä pelaamista sitten jos siihen tulee tarvetta.
AtukkA

ViestiKirjoittaja Behell » 16 Maalis 2007, 18:33

Tarkoititko netistä saatavilla säännöillä CoC:in Quick Starttia, vai jotain farp sääntöjä :?:

Missäs kaikki innokkaat pj:t ovat, kun niitä näyttäsi olevan tähän mennessä huiman 0kpl?

Itse voisin ehkä mahdollisesti jos ruveta sellaiseksi, mutta Cthulhua ei ole tullut pahemmin johdettua, eikä hirveästi pelattuakaan, joten en varmaankaan olisi mikään paras vaihtoehto.
CoC The Haunting PC:lle: Keskustelu & [url=http://www.roolipelit.net/index.php?module=v4bJournal&func=view&ot=journal_entry&mode=view&filter[uid]Blogi[/url]
Behell

ViestiKirjoittaja paha » 16 Maalis 2007, 19:15

Juuri noita CoC Quick start sääntöjä tarkoitin.
Niimpä missä ovat kaikki innokkaat pj:t?
paha

ViestiKirjoittaja paha » 17 Maalis 2007, 20:45

Toivottavasto koko homma ei kaadu Pj:n puuttumiseen... :(
paha

ViestiKirjoittaja AtukkA » 18 Maalis 2007, 11:28

No minä voisin johtaa mutta tuon oman materiaalin tuottaminen on heikkouteni. Voisin tietysti yrittää sitä tai sitten johtaa erästä valmiskamppanjaa... Olen sitten se viimeinen vaihtoehto ja jos minut valitaan niin turha odottaa mitään suuria pelejä vaikka nyt sitä valmis sörsseliä pelattaisiin...
AtukkA

ViestiKirjoittaja Behell » 18 Maalis 2007, 17:22

No, jos sinä olet viimeinen vaihtoehto, ja minä olen toiseksi viimeinen, niin kai minun pitää sitten ruveta Cthulhun virtuaali apostaatiksi, ellei nyt joku ilmoita, että hän olisi parempi vaihtoehto.

Nyt alkusi olisi pari juttua, mihin tavitsisi vastausta.

1) Pelaammeko 20-lukua, vai jotain muuta?

2) Miten tämä FARP peli eroaa "normaalista" pelistä? Eli:
-sovitaanko etu käteen aina joku päivä, milloin kaikki ovat paikalla, ja pelaamme silloin jonkin aikaa.
-Laittavatko kaikki viestiä, milloin sattuvat olemaankin koneella (missä on se huono puoli, että joku voi jäädä pahasti jälkeen/menettää mahdollisuuden johonkin hienoon kohtaan, mikä hänellä oli mielessä).
-Onko tässä joku vuoro systeemi, että jokainen saa saman verran viestejä, vai kaaos, milloinka kaikki vaan pommittaa viestiä sitä mukaan, kun ovat koneella, ja on jotain tehtävää.

3) Mitä haette tältä FARP peliltä, tai Cthulhu peliltä noin yleensä?

4) FARP ja CoC säännöt, eli pidämmekö ihan normaalit CoC:in säännöt, vai pitäisikö mukaan lisätä jotain FARP sääntöjä?

5) Mitä valmis seikkailuja olette pelanneet, kun sellaisella aloittaminen voisi olla ihan hyvä idea, että pääsisimme nopeasti vauhtiin, ja näkisimme, että miten homma toimii?

6) Oliko vielä jotain muita kysymyksiä, mitä en maininnut tässä?

Eiköhän noilla saa jo tätä projektia hiukan eteenpäin.
Behell

ViestiKirjoittaja Honka » 18 Maalis 2007, 18:30

No minä vastaisin kysymyksiin näin. 1: ehdotan 20-lukua. 2: Varmaan olisi paras sopia joku tietty päivä jolloin mahdollisimman monet yrittäisivät olla pelaamassa. 3 En mitään tiettyä asiaa. 4: No eiköhän ne perus säänöt kelpaa. 5:Dead man's stomp ja the haunting. 6: Ei ainakaan minulla.
Honka

ViestiKirjoittaja paha » 18 Maalis 2007, 19:37

1) 20-lukua ajattelin myös.
2) Varmaan olisi paras sopia joku tietty päivä jolloin mahdollisimman monet yrittäisivät olla pelaamassa.
3) En oikeen mitää erityistä.
4) Normaalit säännöt.
5) En mitään. :oops:
paha

Seuraava

Paluu Call of Cthulhu